BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 24 september 2011

stressshopping

sen halv 3 i dag har denna dagen bara varit stress. vi skulle till centersyd men tvungen till banken först så där va första stoppet sen blev vi tvugna att köra till harlösa för kris skulle göra nått med jobb o då ville vi förståss hälsa på mormor oxå, min mamma. Blev en stund där o vär vi väl kom till Lödde va vi hungriga o käka MAX. Skit gott som alltid!
Jag skulle ha en jacka o jeans, har ingen vinterjacka så de va ett måste! Visst redan innan vilket projekt de skulle bli. När vi ätit klart hade vi 1,5timme på oss innan dom stängde o fy sånn stress! Först hitta jag inga jeans vilket jag trodde jag skulle göra fort men sen hitta jag ett par som va sista i min storlek, hängde undan dom o sprang vidare, kanske kunde man hitta ett par andra man hellre ville ha. Kolla samtidigt efter jacka..kändes som man skulle gå därifrån lite småsur över att inte ha hittat nån.!  De blev jeansen jag la undan o jacka hitta jag faktikst de oxå.. En Didriksons Agnes, svart!     Finns de nått svårare att hitta än vinterjacka i klädväg? inte för min del iallafall så jag är skit nöjd.

I natt 110923 01:45 föddes Amilias kusin, hennes första kusin :) Kris syster o hennes gubbe fick en liten pojke. Ett jätte Grattis till dom!!

Nu ska jag lägga mig, är skit trött efter all stress o ska upp skit tidigt i morgon för jag måste göra ansiktsbehandling o sen vidare till frissan. Funderar på att färga håret men är inte riktigt säker på hur.. rött, ljus? skit svårt är de men vi får se hur de blir.

Sov gott <3