BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 21 september 2011

snart 1år!

Kom just att tänka på att Amilia är snart 1år, helt otroligt att ett helt år har gått! Min lilla flicka är ingen bebis längre.
Hon va sjuk igen för ett litet tag sen..hon hade feber som itne ville gå ner, hon fick de på fredagen o hade de till tisdagen o på söndagen va febern uppe i 41grader. Då fick jag panik o de blev barnakuten. Vet inte varför hon hade feber men när den försvann på tisdagen va vi glada. Hon fick även fuuullt med utslag eller nått över heeela, precis HELA magen o ryggen. Läkarna visste inte vad de va, speciallist kolla på henne o visste inte. Dom kunde bara säga att de verka inte dom de va nått farligt fast de såg ut som de gjorde.  När vi kom hem kunde jag inte släppa de, gilla inte att min dotter va HEEEL konttrig på mage o rygg.. Börja studera henne o tyckte de såg ut som de satt som en t-shit med svagare utslag på armarna..gick in o tog tröjan hon haft o lukta. Jovisst! den stank sköljmedel! :/ jag som har tagit förmycke o sen sov Amilia i bilen en bra stund o blev då varm o klart hon huden reagerar då när den stank som den gjorde. De tog två dagar sen va allt borta som ingen hänt. Problemet löst, de måste ju ha varit de.! ?
Nu är hon pigg igen o är Amilia. :)
Änsålänge går hon inte själv, hon tar sig fram längs möbler o gåvagn o när vi håller henne i handen. Hon försöker resa mig upp själv på golvet men har änsålänge inte lyckats, en dag kommer de väl bara .

Kris sitter o ger henne kvällsmat nu o jag ska slita mig från datorn.

<3