BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 29 augusti 2011

hjärtat gråter

Att de kan göra så ont, så in i helvetes ont..!!! Fan fan fan!!! De borde aldrig ha hänt!! Att klandra sig själv är lätt, de gör både jag o K, men samtidigt så vet vi de va en olycka. Dom som vet om vad som hänt säger vi ska sluta tänkta på de o försöka förtränga bilderna av hela händelsen. Vi vill inget annat! De är bara så svårt, de räcker med att titta ut genom fönstret eller gå ut i köket/hallen..HÄR ÄR NÅGOT SOM SAKNAS!!!! Ingen som tar upp den platsen just Gorby tog upp. Han la sig ALLTID i vägen för där man gick hela tiden o man blev irreterad..Bara den saken gör de jobbigt, här är ingen som ligger i vägen o vägrar flytta sig. Jag saknar de, Vi saknar de! Har dammsugat två gånger sen han lämna oss, inget hår o skit att dammsuga upp längre, guud jag retade mig jätte mycke på att han fällde men faan JAG SAKNAR DE!!
Många vill säkert veta vad som hänt men jag hoppas ni förstår att de är jätte svårt för oss. O att skriva vad som hände o hitta rätt ord till denna tragedi är så svårt. Antagligen kommer ni som följer min blogg få veta men jag vet inte när. Ni kommer förstå varför jag/vi tar detta så extremt hårt när vi väl berättar, då kommer ni förstå att de inte va riktigt normalt o som många andra olyckor.


Älskade älskade du <3 Vila i frid vår fina fina hund!