BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 17 juli 2011

Rövarekulan

så då sitter man här igen, blir inte så ofta men försöker ta mig tid när den finns där. Kris har numera semester vilket är väldans skönt! Jag har fått sovmorgon, inte mindre än 4 dagar i rad..visst har jag varit uppe på morgonen o tagit loppan men Kris har lika fort tatt över o låtit mig sova :) Ena dagens ov jag till HALV 1! När hände de sist..? dom andra dagarna gick jag upp runt 10. Amilia här i full fart här hemma, hon har ännu inte börjat krypa men de är precis som de händer när som..hon ligger ner o ålar sig baklänges, de är hon grym på sen framåt är lite sämre..jag låter henne utvecklas o göra sina framsteg i sitt eget tempo. Mer o mer får man höra dom underbara orden MAMMA o PAPPA :)) jag älskar de, att få höra sitt barn kalla på en :) Har sagt de innan o säger de igen...JAG ÄLSKAR LIVET SOM MAMMA!!!! Finns inget bättre! Är så himla lycklig över mitt liv, har en underbar sambo som för  mig är bäst i världen o den finaste flickan vi kan få, så otroligt fin! <3  

I går va vi Rövarekulan, sist vi va där va jag gravid o gick med tjockmage, vi bruka åka dit o gå o mysa o släppa hundarna...de va tanken denna gången oxå fast nu hade vi J, L, Izabelle o deras hund Atlas med oss..dom hade aldrig varit där innan o dom tyckte såklart de va jätte mysigt. Vi grilla korv o mös. Izabelle är så himla go! Innan vi åkte så prata Kris med J o telefon då ville I prata med mig..jag fick telefonen o en söt röst säger "Sofié, jag älskar dig" SÅ jäkla sött! Jag älskar dig oxå Izabelle, svara jag :) Hon är så himla go, de är mycke Sofié Sofié Sofié när vi är med dom men de gör mig inget, som sagt är hon hur go som helst! :)
Hundarna shitta ner mig så jag va bokstavligt talat lerig från tårna upp till magen..fast vad hade man egnetligen väntat sig? :) De va värt de iallafall för trevligt hade vi där ute i naturen.

Idag har vi varit hemma o jag städa medans Kris hade sovmorgon..när jag damsugat nästan hela huset o tittat bakom mig så såg de ut som ett bombnedslag! Jag trodde Amilia följde efter dammsugaren som hon brukar men hon hade snarare rivet ut nästan alla sina leksaker, så där låg dom utspridda över golvet...såg precis ut som innan jag börja städa fast inget hår på golvet. :)
När Kris vaknat o piggnat till så kom J, L o I hit, vi babbla skit, lekte med barnen o sen blev de thaimat, MUMMA!
Nu har dom åkte hem, Amilia sover o Kris är o handlar..detta som kallas ensam tid va?
I går såg vi BAksmällan 2 o ja, den är lika rolig som ettan. Idag ska vi se Fast and Forious 5..den ska oxå va bra säga de så de hoppas vi på!
Nu ska jag avsluta detta inlägg. Puss på er*