BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 30 juli 2011

Gorby

När man skaffar sig en hund eller något annat husdjur måste man alltid vara medveten om att denne inte kommer leva lika länge som en själv, en hund får man ha i sitt liv runt 10år, en del försvinner lite tidigare o en del blir lite äldre. Vår älskade Gorby är runt 13år (vet inte exakt), de är Kris hund o jag fick han på "köpet" när vi blev tillsammans. Åren har gått o jag har irriterat mig såååå jäkla mycke på Gorby men så även Chivas, jag vill ju dom ska lyda o va snälla o till viss del är dom de oxå men sen detta skällande såfort en myra går förbi infarten etc.. GAA! :/       
Hur som helst så börjar Gorby bli sliten, de gör ont att se han hosta som han gör..han har hjärthosta. Man vill så gärna hjälpa han men de går inte man är helt hjälplös. Änsålänge lider han inte o såklart har vi ögonen på han. Vill passa på att göra allt med han som han älskar, han orkar inte gå/springa så långt men han älskar att va ute i skogen o bara va Gorby. De är vad han ska få göra, varje dag in i de sista. <3  Han ska få ha de bäst!
Usch, jag vill inte att vår familj på 6 ska bli 5, jag vill inte inte inte!! Han får skälla, fälla, dricka ur toastolen, tömma kylen, äta sopor, öppna dörrar..hur mycke han vill!! Bara han stannar hos oss. <3
<3